lees mijn verhaal

  • naomi

    lees mijn verhaal als dochter van een moeder met ernstig borderline die alle behandeling weigert

    verhaal is nog lang niet af, het is een begin.

  • naomi

    dit is mijn verhaal , als dochter van een ernstig borderline patiente , die alle behandeling weigert

    Edit modarator:

    Links worden van het prikbord verwijderd Naomi, zie de huisregels.

    Als je jouw verhaal wil delen kun je het beheer van de borderline.startpagina mailen via de contact-link die je rechts op deze pagina ziet staan, met het verzoek jouw blog op te nemen op de borderline.startpagina.

    Groet en succes

    Collie

  • dirgnii

    mijn dochter van 21 is al bijna 5 jaar thuis met borderline. ik zoek mensen om gedachten uit te wisselen want soms zijn we ten einde raad.

    ze is een jaar opgenomen geweest in een therapeutische gemeenschap en dat heeft haar goed geholpen. na de opname is ze nu in dagtherapie. maar het lijkt wel alsof ze in plaats vanvooruit achteruit gaat. het ergste is dat ik haar niet kan helpen . ze begint nu haar tanden met een vijl bij te schaven omdat ze vind dat die niet mooi gelijk zijn. ze weet dat ze het niet mag doen, maar volgens haar is er soms een stem die zegt dat ze het moét doen,…ook al weet ze dat het niet mag. . ze voelt zich zo ellendig, wil dat dit alles voorbij gaat, terwijl ze weet dat je met borderline moet leren leven. vind het zo'n hopeloze situatie voor haar. zich zo rot voelen, weten dat het niet voorbij gaat. ze is bang dat ze niets van haar toekomst gaat kunnen maken. en als ouder sta je met de rug tegen de muur want voor de kliniek is zij volwassen en heb je niets meer te zeggen. als je met iemand wil praten moet het met haar toestemming zijn én moet ze erbij zijn.

  • Collie

    Wat beroerd voor je dochter, maar ook voor jou Dirginii…

    De ellende is; waar het ggz jullie niet kan helpen, kunnen wij het hier op het prikbord al helemaal niet… het enige wat we kunnen bieden is dat je hier af en toe je verhaal kwijt kunt.

    Je dochter is nog erg jong; omdat het nu heel slecht met haar gaat, wil dat niet zeggen dat ze verder niks van haar leven zal kunnen maken.