VERS training

  • edwin

    Hoi ik volg de module vers nu bij scelta. Ik moet zeggen erg helpend. Ik ben al bezig met uitdagen ter plekke. En ben bezig mijn leven weer gestalte te geven door goede zelfzorg (eten, sporten, geen zelfbeschadiging). En ben ook aan het uit dokteren wat ik nu wil qua werk/opleiding (beroepentesten competentietesten). En heb voor het eerst in over 15jaar een meisje op het oog. En zet er stappen in. Zeer inspannen allemaal. Eng zeer zeker, maar met een grote beloning….

    Wat ik wel lastig vindt is dat mijn omgeving niet ziet, en zeker niet echt kan handlen dat ik aan het veranderen ben, al veranderd ben. Hoe doen anderen dit. Mischien maak ik wel even een nieuw item aan.

    Vraagje aan jaap, hoe moet je dat programma instaleren? Ik klik er op dan download ie, en vervolgens kan ik hem niet openen.

    groetjes

    Edwin

  • koos

    Hallo ik heb de vers training gevolgd, er word veel van je gevraagd en er zijn veel over te zeggen. Wel wil ik erbij zeggen dat er voor ieder een eigen belevenis er achter schuilt. bij mijn is het zo dat ik na afronding er nog niet ben en eigenlijk het pas begint. ik heb thuis behoefte en is een noodzaak om mijn daarin te blijven ondersteunen om de geleerde stof beter in praktijk te brengen. en noem maar op. met de vers kom je er niet alleen mee. ik hoor wel al er meer vragen zijn. met vriendelijke groet koos.

  • Collie

    Je hebt helemaal gelijk Koos, met de cursus volgen ben je er nog bij lange na niet.

    Je moet het geleerde echt heel bewust in de praktijk blijven toepassen en het niet laten versloffen, want anders kun je er net zo goed niet aan beginnen.

    Bij mij is het alweer jaren geleden dat ik de vers-training volgde, maar nog altijd passen mn partner en ik het geleerde in de praktijk toe en halen er zelfs de map nog weleens bij, om eea terug te lezen.

    Maar dan lezen we ook dat het al veel gemakkelijker is geworden, de dingen die me toen flink konden laten stuiteren, ontploffen, krijgen me nu niet zo gemakkelijk meer op de kast.

    Succes!

  • Bianca

    Hoi……

    Mijn naam is Bianca en ik ben 45 jaar.

    Sinds 2 jaar vecht ik tegen mijn depressie en onlangs is de diagnose afhankelijke persoonlijkheidsstoornis vast gesteld.

    In januari hen ik een intake gesprek voor de VERS trainingen.

    Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt en of dit iemand geholpen heeft.

    Bianca