Ik heb zelf de VERStraining nu een jaar of 4 geleden afgerond en ik kan je zeggen; het is het beste wat ik ooit gedaan heb.
De vaardigheden zijn nu, 4 jaar later, een automatisme geworden zodat de emoties nog zelden te hoog oplopen; ik kan me geen borderbui meer voor de geest halen van de afgelopen jaren. 
Wel is het beslist noodzakelijk dat je al je huiswerk heel consequent maakt, soms lijken dingen niet zo belangrijk en denk je dat je eea wel uit het hoofd kunt doen, maar juist dat uitschrijven en nadenken over het huiswerk zorgen ervoor dat een en ander ook blijft hangen in je bovenkamertje.
In het begin moest ik heel erg wennen aan dat groepsgebeuren, maar toen ik doorkreeg dat ik niet heel mn ziel en zaligheid, of heel mn persoonlijke narigheid op tafel hoefde te gooien was ik daar al vlug vertrouwd genoeg mee om alles uit de vers te halen wat er in zit.
Succes… en sterkte, het is wel een confronterende tijd die je tegemoet gaat… die confrontatie met jezelf, daar word je niet altijd even vrolijk van.