aankondiging publieksmiddag borderline

  • Hans de Jong

    Op zaterdag 16 april 2011 organiseert Stichting Borderline een publieksmiddag in het theater ‘vorstelijk complex’ in Utrecht.

    Primeur tijdens deze middag is de theatervoorstelling in cabaretsfeer over borderline.

    Deze middag is bedoeld voor mensen met borderline en zij die hierin herkennen, naastbetrokkenen, hulpverleners en alle andere geinteresseerden.

    voor informatie over deze middag zie www.stichtingborderline.nl

    Hans de Jong

    waarnemend voorzitter Stichting Borderline

  • Juspol

    Men kan beter als deskundigen gaan zorgen voor een goede voorlichting en meldplicht -in belang van het kind- in kinderrechten en familierecht.

    Toch onvoorstelbaar dat terwijl de “ggz” allang weet en wist welke kenmerken er wel degelijk aan vast zitten en welke adviezen in familierecht werden gegeven al jaren

    om als rechters niet in gedrag en handel en wandel mee te gaan,

    er hier een potje van werd en wordt gemaakt en dan maar niks werd gezegd in zaken familierecht nota bene

    onder mom wet privacy achteraf, terwijl de grofste valse verklaringen worden afgelegd door dan veelal borderlinemoeders

    die gewoonweg in dossiers meegaan en waarop geen enkele waarheidsvinding plaatsvindt ook.

    Het gevolg is een klakkeloos gezag geven aan zulke mensen wat niet kan en vraag is of het zou mogen tevens.

    Vele kinderen uit zulke dan “relaties” of te verwachten kinderen vervallen automatisch aan gezag van moeders met bl,

    en daarna is de invloed en manipulatie door zulke moeders aan de orde met schade, welke schade wel degelijk is te voorkomen ook.

    Het lijkt eerder burgerbedrog.

    Daarbij werden zo op een manier die het daglicht niet kan verdragen vele kinderen rechten ontnomen onterecht op eigen vaders,

    een falen door ggz die ermee vandoen heeft, en nog niet wakker zeker overheid en ggz?

    Enig idee wat die verschuiling heeft gekost aan zieke kinderen en beschadigingen aan mensen nu. Ik wel.

    Al eerder werd hieromtrent lang geleden alweer een duidelijke vraag gesteld waar u omheen praatte.

    Bizar, niet goed, en niet in belang kinderen of te verwachten kinderen.

    Eindelijk werd een goed artikel geschreven meer realistisch ook:

    Kind en Adolescent 2009.

    Ter informatie geachte heer de Jong.

    Ga daar eens aan werken voor vele gedupeerden.

  • edwin

    Juspol ik vindt jou post behoorlijk ongepast. Ik weet niet wat jou achtergrond is met de jong. Maar neem dat persoonlijk met hem op en niet op deze manier op deze plek. Daar kan ik zo kwaad om worden. De mensen hier op dit forum proberen er juist het beste van te maken. En die moeders die dat niet willen en doen zitten hier naar mijns inzien niet. Ik voel me behoorlijk geschoffeerd door jou. Want ook ik heb en werk nog steeds hard om mijn leven en die van de mensen om me heen te verbeteren.

    Bah

    Edwin

  • Juspol

    Ik ook. Door de verschuilingspolitiek die werd gehanteerd, ten nadele van vele vele kinderen, later in Jeugdzorg, of uithuis, wat nodig is ook,

    terwijl daarvoor al met meldplicht gemeld had dienen te worden in al die zaken, in familierecht.

    In belang van vele duizenden kinderen en vele vele omstanders, in plaats van de rottigheid in stand houden, middels getennis naar mekaar als de ellende niet is te overzien

    voor daarna kinderen die zonder rechten worden gezet op wel heel vieze manieren ook.

    Dat onderduikgedrag Nederland kennen we nu.

    Succes.

    De Jong heeft daar niks mee te maken en als die persoon dat wil, moet ie maar kontakt opnemen.

    Dan zal ik hem zoals eerder haarfijn uitleggen evenals andere instanties welke gevolgen er zitten aan verschuilen en verzwijgen en goedpraten.

  • edwin

    Waarom ben je zo boos? Ik heb net even door al je berichten gespit en proef alleen maar haat naar mensen met borderline. Terwijl ik ook mensen ken met borderline die de beste ouders van de wereld zijn!! Ook als ik kijk hoe ik met mijn neefje en nichtje omga. Die vinden mij de beste superoom die er is. Zonder dat ik van alles voor ze koop. En ook mensen zie die slecht voor hun kindereen zijn. Als je zo ontregeld wordt van het lezen van berichten hier, zou ik je met de beste bedoelingen adviseren om weg te blijven.

  • Juspol

    En zo zijn er zat die een dergelijk etiket borderline kregen van de ggz die totaal geen borderline hebben en er lopen er zat rond helaas zonder de diagnose die het welzeker zijn.

    En let wel u neemt hier het woord “haat” in de mond en schrijft dat woord, niet ik.

    Die omdraaiende beweging herken ik, probeer dat maar met diegenen die er nog intuinen, of die zich wensen te laten gebrukken als omstander.

    M.a.w. hou die grappenmakerij maar voor u me dunkt.

    De slechte therapeuten zijn er al genoeg ingetrapt beste.

  • Collie

    ik denk dat je jouw persoonlijke frustratie nu wel genoeg geuit hebt Juspol.

    Borderline is een stoornis met vele gezichten, er zijn mensen met borderline, weliswaar een minderheid gelukkig, die je niet in de buurt van je kinderen wil hebben, maar er zijn ook mensen met borderline die als ouder en zelfs als partner prima functioneren.

    Jij wil de zaken alleen maar zwart/wit zien, waarmee je zelf ook in ieder geval al 1 symptoom van borderline te pakken hebt.

  • Juspol

    Eerder zijn er zat die zodanig toneelspelen dat de familierechters er nog intuinen ook. (bpdcentral.com).

    Ook in deze omzeilende beweging trap ik niet beste.

    Ook niet in uw pogen tot uitlokken.

    Succes met de handel. Jammer dat die heer de Jong zelf niet reageert op uw “uiting”.

    Die is toch deskundig?