blijf ertegen aanlopen

  • eline2009

    Hallo,

    ben een poos niet geweest, veel meegemaakt relatie in en uit. en me in een relatie storten, en dan is er niks anders meer waar ik aan kan denken.

    poosje geleden heb ik een man ontmoet via internet en wedrzijdse aanklikgevoelens op een site. dus wij chatten via die site, gegeven moment via msn, en toen gaf hij zijn nr.

    dus lekker chatten smsen, en hij belde me…in eerste instantie dacht ik, pff f nie..maar gaande weg ben i kgevoelens voor hem gaan krijgen, zonder hem gezien te hebben!! ja dikke valkuil voorm ij, ik was alleen nog maar met hem bezig, mijn vriendin zei ook al, doe het nu eens rustig aan, je ziet hem zaterdag en dan kijken wat er gebeurt.

    maar ik denk zowat al dat we een relatie hebben, vertel veel etc etc…hij zei al je hoeft het niet te vertellen hoor, ik heb geen relatie met jou! klopt! auw dat zeer….ik moest hem als een goede vriend zien. dat doe ik nu ook.

    ik had hem uitgenodigd om es naar de bios te gaan, hij vondt het verstandiger om mekaar te zien in een kroeg en dat ik een vriendin mee zou nemen, want hij liep alle kanten op zei die.en als de klik er niet is, dan wou hj me als goede vriendin houden.

    maar ik loop potverdepotver altijd te hard van stapel, baal dr zo van! bah!! ik heb em al 2 weekenden gezegd uit de gein dat ik kwam, maar niet doen…dat nam hij me niet echt in dank, liet hij ook merken. ik lag er wakker van, moesti k niet doen zei die, ik ben ik en jij bent jij….. verder zei hij, we zien zaterdag wel. ohh grutjesss ben bang dat ik het alweer verpest heb met mijn gedruk en te hard van stapel lopen.

  • Collie

    Heb je hem überhaupt al ooit in het echt gezien???

    Misschien is er helemaal geen klik, voor hetzelfde geld is de levende figuur zelfs wel wat afstotelijk…

  • eline2009

    nee,zaterdag zie ik hem in het echt. en idd dat zou heel goed kunnen….