heb het HELEMAAL gehad

  • stranger87

    ben een 22 jarige jonge Ik ben al ruim dik 3 jaar gokverslaafd. Ik heb daarnaast de diagnose borderline,

    Dat maakt het allemaal lastig, ik heb diverse zaken opgelicht waaronder 1 kortgelede

    Wat nog niemand weet, Consequenties kunnen zijn , ik wordt uit mijn beschermde woonvorm gekickt, ik wordt met dwang opgenomen, ik moet zitten of het ergste is dat ik op straat ka n komen te staan met mijn 22 jaar en me leven al totaal verwoest heb,

    Eerder een suicide poging gepleegd

    Die helaas mislukt was, paar hechtinge.

    nou was ik 6 maanden gokvrij ben ik de laatste 2 maanden weer bezig , niet veel maar wel met hoge consequenties door de criminele daden, ik besef het niet als je zo zwaar depressief bent en suicide en een kick zoekt en het je allemaal niet meer kan schelen doe ik dat in alle paniek en wanhoop.

    Het geld dat uit de kasten komt tikken geeft me zo een lekker gevoel de cijfers die omhoog schieten de rolletjes die op 777 staan en de bars, de roulette die in een draai je geld omhoog schiet, en dan heb je natuurlijk allemaal het tegenovergestelde tot van de 6000 punte tot 4 punten ben je helemaal de weg kwijt, ik wou zelfmoord plegen zo erg baalde ik vanmezelf ook het schuldgevoel dat ik weer de criminaliteit in ben gegaan (zonder mensen pijn te doen) maar toch mezelf psychisch pijn te doen.

    Ik weet me geen raad meer met mezelf, me stemmingswisselingen zijn zo heftig dat ik vandaag of morgen misschien ondetr de dwang wordt opgenomen, ik baal zo ontzettend vanmezelf dat ik steeds maar weer alles verwaarloos ik had een mooi huisje maar nu zit ik in de sanering alles op het spel gezet.

    Het wordt tijd dat ik alles op biecht en de consequenties onder ogen moet zien en accepteren, maar aan de andere kant wil ik niet meer leven en die momenten die aanvallen zijn het moeilijkst.

    Ik wil niet tussen drugsverslaafde worden opgenomen das een ding dat ik me niet wil laten overkomen.

    De hulpinstanties zijn ook niet alles, op een geven moment zeggen ze ook ja daag wij helpen je niet meer,

    Nee ik laat me eigen opnemen op een gesloten afdeling voor heel lang, maar tot die tijd moet ik erg vechten want er zijn wachtlijsten, ik ben het niet waard om vrij te zijn , ik moet mezelf eerst terugvinden en dat kan niet in het gokken of andere kicks, nu denk ik wel zo maar op het een of andere moment slaat het helemaal om in suicide gedrag en het niet accepteren van hulp maar zo ernstige schuldgevoelens hebben dat je zelf er een eind aan maakt.

    Ik heb bijna een strafblad aan me broek op me 22ste en moe straks nog zitten , geen zin meer in,

    Ik baal zo erg vanmzelf, kut allemaal , de fik in mezelf

  • Collie

    Sterkte, ik hoop dat je snel wordt opgenomen maar in de tussentijd zou ik toch zeker contact opnemen met je behandelaars.