mijn dochter heeft borderline

  • kaatje

    hallo,

    ik leef ook met een dochter van 15 met bordeline zelf heb ik het ook en ik heb medicatie .

    mijn dochter gaat 1x in de week praten bij accare umcg in groningen dat vind ze wel heel erg fijn

    maar merk niets en mijn zoon van 18 word er ook wel gek van dat heftige gedrag wat ze heeft

    en ik ben ook wel heftig maar zij maakt mij heftiger en dat kan ze ook niet helpen maar je wordt er zo sneu van en verdrietig

    wil haar liever niet aan de medicatie ben bang voor verlsaving heb ik dus zelf ook heb 3 soorten

    wie kan mij helpen en advies geven ik weet het niet meer en je word er zo moe van………………………………

  • Collie

    je dochter zit midden in haar puberteit… niks gek dat ze heftig kan zijn, dat is vele pubers sowieso eigen.

    Jij bent de volwassene in deze, dus je zult het toch echt bij jezelf moeten zoeken, naast alle puberadviezen die op het wereldwijde web te vinden zijn… Trek al je therapievaardigheden uit de kast en pas ze toe; praat met je dochter, ze zou veel van je kunnen leren, mits jij op een goede manier met je borderline weet om te gaan.

  • Collie

    Let op:

    Ik ga dit bericht op slot doen.

    Nieuwe berichten over familieleden met borderline zijn natuurlijk van harte welkom, maar open aub bij een nieuw persoon ook een nieuw topic, zodat een draad ook een beetje te volgen blijft.

    Groet,

    Collie

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.