Ben weer terug

  • Wladimir

    Ik ben weer terug in PB-land.

    Na dat ik een lange tijd enorm tegen de feestdagen opzag, heb ik toch ondanks alles leuke dagen gehad. Niet omdat het kerst was, maar gezellig en relaxed. (even een paar kleine stuitter momentjes buiten beschouwing latend.).

    Zo weer terug naar ‘normal life’.

  • anneke

    ik weet wat je bedoeld de feestdagen zijn een verplicht nummertje opgewektheid en dat zag ik ook niet zo zitten.ben de feestdagen druk in de weer geweest.het was gezellig maar ben blij dat de ergste drukte voorbij is.morgen lekker luieren.heb voor woensdag avond weer verplichtingen in het filmtheater,donderdag misschien naar mijn broer in wormerveer.vrijdag naar de martelkamer(tandarts) zaterdag naar een feestje.zie er tegenop dat waar je ook komt iedereen je wil zoenen want “zo hoord het toch als je gelukkig nieuw jaart wenst” .zal alles uit de kast moeten halen om niet afgelebbert te worden.voor mijn werk heb ik al een oplossing heb expres nog een week vrij genomen.

    groetjes anneke

  • Wladimir

    Het aflebberen, ja, dat gaat weer komen. Hoewel ik er in het algemeen wat minder last van hebt.

    Een tip kan zijn; Als mensen je willen willen zoenen, geeft men je van te voren een hand. Op dat moment kan je je eigen arm gestrekt houden. Daardoor geef je onopvallend aan dat je de afstand tussen jou en de ander niet kleiner wil maken.

    Mijn persoonlijke ervaring hiermee is dat het prima werkt, zonder dat de ander zich beledigt/onprettig voeldt.

    Toch een fijne vakantie week toegewenst.

  • anneke

    ja dat helpt wel eens maar niet zo goed als je de enigge vrouw op het werk bent.

    wat ook wel eens helpt is zeggen dat je verkouden bent. zijn er nog meer antie lebber tips?

    groetjes anneke

  • Collie

    Vlak voordat je naar iemand toeloopt om gelukkig nieuwjaar te wensen hoest ik even nadrukkelijk… omdat het wat slijm zit op mn borst rochelt het indrukwekkend… en ben ík verlost van ongewenste lebbers… (hoop ik ;)

  • Supke2

    Haha goeie anti lebber tips, ideaal.

    Wladimir jouw gestrekte arm tip toevallig vandaag nog toegepast werkte 100% hahah

    Dat zijn nog eens praktische tips.

    bedenk me net dat het natuurlijk minder als het op jezelf word toegpast hahaha