opgestapt!

  • Ben

    Ik heb de pest aan meelezers, zonder hun mening te ventileren, dat publiek leest waarschijnlijk ook de prive, en kijkt naar tv boulevard, en vertellen dan bij hun kennissen sterke verhalen of zo, “als je tijd hebt om te lezen, heb je ook wel tijd om je verhaal te doen”. Ik stap even een tijdje op, en wens de prikkers een goede jaarwisseling.

  • Collie

    Wats gebeurt Ben??? Waarom nu in ene zo boos hierover dat je wilt stoppen met posten??

    Kun je niet proberen te denken dat de meelezers gratis ende voor niks veel wijsheid op kunnen doen hiero???

  • Ben

    Op dit moment niet Collie, Ben is pissed! Maar trek je van mij maar niks aan hoor, het is zeker niet op 1 persoon gericht, zal ook wel met die k u t feestdagen te maken hebben, ik ben het spuugzat.

  • Collie

    Heb je iets gehoord, gezien of gelezen waardoor dit nu in ene opkomt???

  • Ben

    Ik voel mij bespioneerdt! En degene die het betreft kan nu zijn\haar conclusie trekken, en ik trek mij even terug, om orde op zaken te stellen, om zodoende weer “vat” op mn gedrag te krijgen, wat ook de rust hier zou bevorderen, ik ben nu niet in staat “normaal” te reageren, en ik wil hier niemand gaan beledigen\trappen enz. daar zijn deze prikkers te aardig voor.

  • AnoMini

    Lieve Ben

    ik maak uit je woorden op dat je prik's tegeb je gebruikt zijn/worden??

    Ik snap dat j zo kwaad bent als dat het geval is, zou iedereen zijn denk ik!

    Jammer je schrijfsels een poos te moeten missen, neem de tijd

    voor jezelf je gezondheid en je gezin…

    De beste wensen (en niet alleen voor 2007)

    Liefs

  • Collie

    Pas goed op jezelf Ben…

  • anneke

    ja ben ik zal je missen.

    laat je niet mee voeren in een negatieve bui.

    groetjes anneke

  • Ellen

    Jammer dat je even weg blijft!

    Maar ik wens je natuurlijk wel alle goeds voor 2007. Voor jou en je gezin.

    We zien je vast snel weer terug.

    Liefs Ellen.

  • Mirella mv Jinthe en (17-04-07)

    Ik begrijp je reactie wel Ben…

    Maar goed, jij bent jij en als een ander een post van je leest en daar vervolgens commentaar op levert dan zegt dat meer over die ander.

    Jij bent hier oprecht en soms een beetje té direct maar okee dat wordt hier wel gewaardeerd.

    Ik kan hier ook niet meer ‘open’ zijn over alle bordiekwalen die ik nog heb en mee zit, omdat er mensen meelezen. Mijn eigen schuld, had ik maar niks over dit pb moeten zeggen…maar ja..aan de andere kant..als ik hier me beter door ga voelen om hier wat neer te zetten en prikkers met me meedenken en meeleven dan heb ik lak aan de mensen in mn privé leven.

    Even afstand nemen is je goed recht als je hierom maar niet wegblijft. Hier wordt je wel gewaardeerd en gerespecteerd en daar gaat het toch om.

    Een goed 2007 gewenst.

    xxx Mirella