Gok

  • Ben

    Sinds 1e kerstdag ben ik gestopt met mijn medicijnen in te nemen , omdat ik denk dat die mijn lever hebben verwoest, nu ben ik de hele dag\nacht misselijk en doodmoe en eet nog amper, maar ikzelf ben er van overtuigd dat ik een goede beslissing heb genomen, het risico dat eraan vastzit evt. hartstilstand neem ik bewust voor mijn rekening, maar een verbetering van mijn toestant is heel wel mogelijk, dus als er eerdaags geen berichtjes meer van Ben worden geplaatst, dan heeft Ben misgegokt, en wens ik jullie het allerbeste.

  • Maasje

    Ben,als jij overtuigd ben van je “gelijk”,is dit toch een juiste beslissing!!

    Kleine hapjes eten,beetje bouillon oid..Je “stopt” er niet zomaar mee hoor,maar een beetje op krachten blijven is wel wenselijk!! (zegt deze mama van een morgen ~niet~jarige zoon..zucht)

    Dit is niet bedoeld als negatieve opmerking,maar moest vanmorgen nog aan je denken,toen ik de bloem van rvs in Sliedrecht zag ;-) Hadden zgn, familieverplichtingen dus reed er langs.

    Hij is en blijft mooi!!

    Grz M

  • fakkel 2

    Beste Ben je kent me wel niet, maar ik schok wel van je bericht dat je gestopt ben

    met je medicijnen. Ik denk dat je het beter met minder medicijnen kan doen

    dus afbouwen je lichaam krijgt anders een reuze optater.

    Het kan ook zo zijn dat je eraan kapot gaat.

    Dus Ben alsjeblieft kijk uit met wat je doet. trouwens ik ben een goede vriend van

    wladimir.Hij is momenteel bij zijn moeder die net uit het ziekenhuis is.

    Ik zeg je dit omdat als je behoefte heb om met iemand te praten je bericht op dit prikbord word ook door mijn gelezen.Ik reageer wel.

  • Ben

    Bedankt voor jullie reacties, ik ben gestopt omdat het met medicatie ook niet goed gaat vandaar, en bovendien ben ik ervan overtuigd dat de vele medicijnen die ik al jaren slik puur vergif zijn voor mijn lever, en daar gaat het juist niet goed mee duzzz, maar medicijnen op zich zijn sowieso slecht voor je gezondheid, maar ik houd mijn bloeddruk\suiker goed in de gaten hoor.

  • Anna-Cath

    Je kunt medicatie voor suiker toch niet laten staan:?

    Af en toe ben je best wazig hoor …

    An

  • Collie

    Had je specifieke klachten dan Ben, die te wijten zijn aan je lever… Ik heb het dan over geelzucht of ontzettend veel jeuk, pijn in je gewrichten en spieren, dat soort fratsen???

    Heb je bloed laten prikken op je leverenzymen???

    Zo niet, dan vind ik persoonlijk dat je niet erg slim bezig bent op het moment… wat is er gebeurd dat je deze draconische maatregelen gaat nemen???

  • Ben

    Anna, medicatie voor suiker kun je wel degelijk minderen\stoppen, alleen moet je dan het eetpatroon heel streng houden en de suikerspiegel een paar keer per dag controleren, en als dat dus niet lukt dan ga ik het met 250mg opbouwen totdat het onder controle is, je moet niet vergeten dat die medicatioe is gegeven in een zeer werkzame tijd, en nu doe ik helemaal niets meer. Niet geschoten is altijd mis.

  • Ben

    Collie, ja mijn lever is geprikt en niet goed bevonden, dus gaat het niet goed met me, vandaar deze laatste poging om nog een beetje vat op mijn leven te krijgen. En inderdaad ik heb last van veel “fratsen”.

  • Anna-Cath

    Ja nou ja…..

    Je gedachten zijn heel top, ik spuw ook op medicatie die levenslang is. Daar geloof ik namelijk ook niet in (alleen in uiterste gevallen, suikerziekte bv)

    An

  • ~Aurora~

    Hee eigewijze flapdrol, doe wat je wilt,

    MAAR NEEM IN IEDER GEVAL WEL JE HART-PILLEN!!!!!!!!!!

    pffffff moeilijk mens ;-)