hoe te handelen als ze t volgende zegt

  • Danit

    Borderline is niet durven dromen, aan niks durven beginnen, ik kan niet garanderen dat ik het volhoud, zelfs niet een week"

    me wel willen,maar t niet aan kan,dat ze voorlopig niet kan afspreken ivm drukte in r leven,maar aan ander kant t weekend wel vry is

    hoe om te gaan

    als ze zegt “laat me mij maar ok”

    terwyl daarvoor leuk gechat te hebben en er niets was…maar ze schrok,van een reactie,dat ik ff weg moest,en niet kon reageren,en zij dat totaal niet leuk vond,dat ik ff weg moest,en er ff niet voor haar kon zijn

  • Collie

    mensen met borderline kunnen zich soms behoorlijk vreemd gedragen, maar ze zijn niet gek.

    Als iemand vraagt om met rust gelaten te worden, bedoelen ze dat meestal ook zo, zelfs als je borderline hebt.

    In een bestaande relatie kun je dan later op het gedrag terugkomen. Als je alleen nog maar chatvrienden bent, kan het zijn dat ze je op die manier laat weten dat ze je niet ziet zitten; veel mensen met borderline durven dat niet zomaar botweg te zeggen.

    Overigens, mensen met borderline zijn er juist vaak heel goed in om aan nieuwe dingen te beginnen, het volhouden is voor velen een ander verhaal.