verlatingsangst

  • Sophie

    hallo allemaal,

    Ik ben momenteel kei verdrietig omdat ik heb gezegt tegen een vriendin van mij (mijn maatje) dat ik haar vrienschap mis nadat we een time out hadden (zij begrijpt mij niet) ik houd keiveel van haar en ze wijst mij hartstikke af, ik stel me kwetsbaar op en ik krijg stank voor dank…ze zegt dat ze mij voorlopig niet wil zien….

    Dit geeft mij zo,n onzeker gevoel, ik wil graag contact met mensen maar ze kwetsen me zo als je ook maar een beetje jezelf bent, Ik ben bang dt ik alleen over blijf en dat niemand mij leuk vind omdat ik een bepaald rugzakje heb, mijn vertrouwen in de mensheid gaat op deze manier wel naar de haaien…..

    Wie begrijpt mij? ik zoek ook wel een beetje nieuw contact misschien lukt dat hier wel

    In het verleden heb ik weleens op deze website gezeten, ik heb inmiddels linehain gehad en het gaat eigenlijk best goed…..maar er hoeft dus maar iets te gebeuren en alles klapt en ben ik een groot tranendal………..

    groetjes Sophie

  • kristle

    begrijp je al te goed. nxt wk don word ik opgenomen… tja weg uit mn stadje amsterdam…