auto [ot]

  • Ben

    Ik ga vanmiddag een autootje voor mn zoon ophalen hopelijk is hij er blij mee, maar of dat een stimulans is om zn rijbewijs te halen?….., hij denkt maar steeds dat ie in mijn auto mag rijden, nu krijgt ie zon trutteschuddertje, , nou ik vind onderaan beginnen geen slechte zaak, en als ie em niet wil, gaat ie maar lopen, of liften, ik vind dat ik nu genoeg gereden heb voor de kids, en ga genieten van mijn rust, of vinden jullie dat ik maar moet blijven rijden voor die gozer?

  • Barbie22

    zozo daewoo matizz??? leuk wagentje ik was blij met een fiat panda van 15 jaar oud:)

  • Collie

    Nee, dat vind ik van niet hoor Ben… het is al mooi dat jij hem een autootje cadeau geeft… en misschien zelfs wel zijn rijbewijs???

    Moet hij natuurlijk eerst wel ff slagen dus zet je dat karretje goed op slot?

    Ik ken iemand van 25 die wél zijn rijbewijs heeft maar nog niet gemotoriseerd is… die zou hartstikke blij zijn met zo'n truttenschuddertje… ;)

  • Ben

    Sorry voor dat denigrerende over dat autoootje, maar autos zijn hier hot!

  • Collie

    Geeft helemaal niks ben… ik ben een autobeet… zoals in digibeet en analfabeet… dus merken zeggen me helemaal niks…

    De kleur, dáár gaat het om… ;):D

  • Ben

    Blauw! hahaha echt een vrouwenkleurtje, maar een beetje pesten kan toch geen kwaad, . Ik ben overigens een diabeet!

  • Collie

    hahahahahahahahaha…:D

    Jouw humor bevalt me wel… maar dat wist je al… ;)

  • Wladimir

    Dan heb je dan toch, geen verstand van dia's? ;)

  • Collie

    :D… ik dacht het Wladje… ik was vroeger ook diabeet wanneer ik die wandvullende kiekjes van een ander moest bekijken… gloeiende, wat was dát erg…

  • Ben

    Hahahaha, ja daar heb ik ook nog een trauma aan overgehouden, bij een tante vakantiedias bekijken, gaaaaaaaaap, en dan heb ik hier nog een doos van 1000! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!