LIEVE ALLEMAAL

  • Ben

    Ben is weer helemaal terug, Ben komt net uit ziekenhuis en heeft de uitslag van zn laatste test gekregen, de kanker is stabiel, en ik heb een galsteen, dus alle reden voor een feest, en reden temeer om, en mn gewicht te verminderen, en mn medicijnen op een aanvaardbaar minimum te houden, wat oh zo belangrijk is voor mn humeur, , verder zal ik proberen om het hier “gezellig” te houden, want dat verdienen jullie wel, gezien de laatste reacties. Vaak denk ik wel eens dat alleen IK problemen heb, nou dat is dan de grootste vergissing die ik maak, mensen die hier prikken, zitten vaak al tegen het plafond, dus zal ik proberen mn steentje bij te dragen tot een prikpag. die een lage drempel heeft, en toch functioneel is, ik hoop ook als ik te ver ga, dat ik een beetje tegengas krijg, mn impulsiviteit zal zeker nog niet verdwenen zijn.

  • Collie

    LIEVE BEN… fijn dat je weer boven water bent… en ben maar niet bang, als je het te gek maakt fluiten we je gewoon terug… ;)

    Galstenen, heb ik me laten vertellen, zijn níet fijn… is het nodig dat hij verwijderd worden???

  • Ben

    Nee Collie zolang ik niet echt last van heb, en vergruizen door medicatie schijnen ze niet meer toe te passen. Fluit jij op je vingers?

  • Wladimir

    Ik ben blij dat je weer terug bent en iets meer weet, over je gezondheid. Dat geeft mischien ook wat rust in het koppie.

    Weet je al een datum voor een evt. operatie aan je gal.

    Het is bekend bij galstenen dat dit een uitstralende pijn geeft aan je bovenlichaam en armen/nek. Heb je daar ook last van?

    Over het algemeen verdwijnen deze pijnen na de operatie (verwijdering van de galblaas). Minder pijn heeft ook een positieve invloed op je stemming en je humeur.

    ik hoop ook als ik te ver ga, dat ik een beetje tegengas krijg

    Welke vorm van tegengas, kan jou helpen om op zo'n moment “pas op de plaats te maken”. Dat het voor je een signaal funktie kan hebben, om een boosheid te herkennen en te doorbreken.

    Ik kan me voorstellen, dat mischien het verwoorden van de “wijze van tegengas geven” nu op het prikbord, heel dichtbij komt of je kwetsbaar maakt. Wanneer je tegenstand bij je zelf voeldt om dit op het PB te vermelden, kan je mischien met AnnaCatt en Collie mailen en een signaal afspreken (Als zij bijde dit ook zien zitten).

    welcome home.

    Groetjes Wladimir

  • Ben

    Hey Wladi, de pijn is nog wel leefbaar, dus voorlopig niet in mn buikie prikken en snijden. En voor een afspraak maken over mn gedrag, daar is Ben geen voorstander van Wladi, Ben is Ben, en zolang Ben geen Ban wordt, gaat het goed.

  • Collie

    whaoaoa… nee, ik kan niet op mijn vingers fluiten… het enige fluitje dat ik beheers is een heel gemeen, scherp fluitje… dat voornamelijk door honden gewaardeerd wordt.

    Maar het klinkt wel héél ver door… ;)

  • Collie

    :D

    We komen er wel uit Ben… voorlopig géén ban voor ben…

  • Ben

    “voorlopig” klinkt erg dreigend, of daag je me uit?

  • Collie

    nee hoor, uitdagen doe ik alleen mijn gedachten over het algemeen… ter voorkoming van mijn éigen fratsen…

    Jij begon zelf over Ben en ban en daar borduurde ik nog ff op door…

  • Wladimir

    Dat scheelt dat de gal-steen er niet accut uit hoef.