enorm kwaat(OT)

  • anneke

    ik heb laatst een offerte aangevraagd voor een andere energie leverancier.heb daarna gemaild en gebeld dat ik niet wil overstappen.was er mee optijd.vorige maand hebben ze een bedrag van mijn rekening afgeschreven.hierop heb ik geschreven en gebeld dat ik niet over ben gestapt.het geld via de bank terug gevorderd.kijk ik vanmorgen op mijn internet bankieren hebben ze weer geld afgeschreven van mijn rekening ookal had ik mijn machtigging ingetrokken.ik bellen mevrouw u heeft niet gereageerd terwijl ze precies kon zeggen dat ze email van mij heeft ontvangen.heb dus mijn geld terug laten halen door de bank.stom bedrijf energie direkt. vraag daar maar nooit een offerte aan.heb ook gelijk naar mijn andere leverancier gebeld en die gaan proberen om het verder in orde te maken.

    tegen woordig kan je geen prijsopgave krijgen zonder in de problemen te komen.

    grr grrr kwaat

    groetjes anneke

  • Collie

    owww… ellendig gedoe ook allemaal… lang leve de privatisering… waar is dat oude, gemakkelijke leven gebleven waarin je niet de helft van je vrije tijd dit soort dingen zit uit te zoeken en te regelen… gewoon, omdat er maar 1 leverancier wás… de staat…

    Ik hoop dat dit snel weer in orde komt Anneke!!!

  • Ben

    Das heel vervelend voor je Anneke, had je nog geen toezegging gedaan {mondeling\schriftelijk? En Collie die “privatisering” wilde het volk toch zo graag, kon je vooral zelf beslissen voor de beste\goedkoopste\snelste\schoonste enz. Ach met weemoed denk ik nog wel eens aan het oude groene loonzakje.

  • Collie

    Dit volk wilde dat helemáál niet…

  • Ben

    Nou en of! Wat waren “we” trots met een “eigen” bankrekening! En privatisering zou volgens het “volk” de monopoliposities omver werpen, zou prijsverlagend werken, hahahaha

  • Ben

    Geef mij de oude gas\ lichtmunt maar terug! vernieuwing is niet altijd verbetering, neem nou de ziektekostenverzekeringen, dat is een mooi voorbeeld hoe je mislijdt wordt door die maatschappijen, en uiteindelijk wat levert het op voor eenzelfde dekking? pindas en wrijving.

  • Mirella mv Jinthe en (17-04-07)

    Belachelijk. Kan je ze niet permanent blokkeren bij je bank? geloof t wel. Energiebedrijven leren maar traag hoor, volgende maand is er weer wat afgehaald let maar op.

    Maar goed dat je er op tijd bij bent om je centjes terug te boeken!

    Succes.

    xxx Mirella

  • Ellen

    Tegenwoordig zijn ze inderdaad brutaal. Hoe denk je anders dat ze aan hun nieuwe klanten komen.

    Het is inderdaad vervelend.

    Maar je hebt het goed opgelost. Ik zou ook enorm kwaad zijn hoor.

    Liefs Ellen.