trots

  • anneke

    ik stond op het punt om naar mijn moeder te gaan.daar vier ik 1e kerstdag en ik wordt opgebeld door mijn neven van 25 en 20jaar.die zijn al bij mijn moeder.ik hoef niet met de bus te komen maar ze komen mij halen met de auto.welke jongen wil zijn oude tante op komen halen.dan moet ik toch goed in de markt liggen bij ze.

    groetjes anneke

  • Maasje

    Heerlijk Anneke!! Jongens met een gouden hartje!! Ik hoop dat je het fijn hebt gehad bij je moeder.

    Kan ook genieten wanneer mijn schoonmoeder verteld dat ze bezoek heeft gehad van een jong kleinkind en daar een spelletje monopoly (ofzo) mee heeft gespeeld. Glunderen zie je haar dan. Mooi!! (Vergelijk je qua leeftijd niet met mn schoonmoeder hoor,maar gewoon het gebaar van een jong mens die begrip en respect heeft voor een oudere/volwassene)

    Grz M

  • Anna-Cath

    Tuurlijk:-)

    Als jij mijn tante was zou ik je ook ophalen….

    Anna

  • Ben

    Ik wou dat ik “zon” tante had, ik heb allemaal van die saaie tantes.

  • anneke

    heb een fijne kerst gehad.de jongens hadden stiekum pakjes bij de boom gelegd.ik heb een kerstman met een saxofoon gehad en die speelde santaclaus is comming heel leuk dat ze dit hebben gedaan.ben ook erg trots op mijn neven mijn nicht had ook een pakje voor mij een moeie poezen kalender.

    heel leuk dat ze mij zo hebben verwend.

    groetjes van een glimmende anneke