compliment

  • Mirella mv Jinthe en (17-04-07)

    Hallo allemaal,

    Alles goed met jullie?

    Hier zn gangetje. Ben de afgelopen 2 week ernorm gegroeid, nog niet aangekomen, de kleine leeft op mijn reserves ;-)

    Jinthe slaapt nu in dr nieuwe ‘meiden’ kamertje en ben nu de babykamer aan het opfleuren.

    Kwam vanochtend een oude buuf tegen. Die woonde naast me toen ik even op mezelf ging wonen in 2000. Ik was toen echt de weg kwijt, deed VERS en heb toen even met iedereen gebroken…

    Ze wist al dat ik een kleine had en weer terug was bij Nick ( ze is een nichtje van een goede vriendin). Ze vond me stralen en er heel wat gelukkiger en beter uitzien als toen in 2000. Ze was oprecht heel blij voor me. Nou dat doet een mens toch even goed hé. Dat het ‘vreemde’ mensen toch opvalt…..

    Naja…trots natuurlijk ikke ;-)

    Als we een beetje centen winnen met oud en nieuw zal ik een paar foto's plaatsen van Jinthe dr kamertje en mn buikkie….

    Ik ben nl het geheugenkaartje kwijt van onze oude camera…( zwangerschapsdementie)..dus moeten eerst een nieuwe kopen..:-)

    Well..tot gauw dan maar weer en rustig aan allemaal….diep adem halen…over een week is alles weer ‘normaal’….

    xxx Mirella

  • anneke

    leuk dat ze weer met je gesproken heeft neem je weer contact met haar op?

    groetjes anneke

  • Mirella mv Jinthe en (17-04-07)

    Nee. Ik kom haar nog weleens tegen, ze woont hier vlak bij.

    Ze is een oude buurvrouw meer niet.